تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به رفاقت دهد/ قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: باید این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و همچنین آحاد مختلف مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند تبریک گفت.

وی افزود: رقابت‌های انتخاباتی امروز به پایان رسیده و باید این رقابت‌ها بعد از انتخابات جای خود را به رفاقت بدهد.

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس، اظهار داشت: این حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اوج مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران و محترم شمردن حق مردم برای تعیین سرنوشت‌شان است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UUO4SU



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به رفاقت دهد/ قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..