تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال بازار سهام از نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری/ خودرویی‌ها و پالایشی‌ها پیشرو شدند

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس؛ با اعلام نتایج اولیه آراء دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و گمانه‌زنی‌ از پیروزی حسن روحانی در این دوره از انتخابات بازار سهام با رشد دسته‌جمعی نماگرهای خود به استقبال دوران پسا انتخاباتی رفته است.

انتظار برای اعلام برنامه‌های جدید رئیس دولت در 4 سال آینده در کنار تثبیت برنامه‌های دولت کنونی باعث شده تا بازار سهام دوباره وزن بیشتری را برای امیدهای تازه خود ترسیم کند.

انتظار روانی بازار سهام برای افزایش سودآوری شرکت‌های بورسی در کنار برخی برنامه‌های بلند مدت دولت برای تقویت زیرساخت‌های بازار سهام باعث شده تا بازار سهام همزمان با اعلام نتایج اولیه آراء ریاست جمهوری امیدوارانه متقاضی خرید سهام باشند؛ هرچند که هنوز حجم معاملات سهام در بورس چندان دلچسب نیست، اما می‌توان انتظار داشت که با تداوم حمایت حقوقی‌ها فضایی شاداب و پرطراوت را بر کلیت معاملات بازار سهام حاکم کرد.

در این بین پیشرو شدن گروه خودروی‌ها و پس از آن گروه پالایشی‌های بورس جلوه‌ای تازه به کلیت معاملات امروز بازار سهام به ویژه در بازار اول که شامل شرکت‌های بزرگ بورسی است بخشیده است.

به گزارش فارس،‌ با توجه به بازارگردانی و جمع‌آوری سهام از سوی حقوقی‌های حامی نماگرهای بورس در روزهای گذشته انتظار می‌رود، با افزایش اقبال خریداران اغلب حقیقی بازار سهام، عرضه تدریجی حقوقی‌ها هرگونه شکل‌گیری صف خرید سنگین را خنثی و متعادل کند.

تا لحظه انتشار این خبر، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 778 واحدی به رقم 81 هزار و 123 واحد رسیده است.

شاخص کل هم وزن اما با افزایش 240 واحدی عدد 17هزار 662 واحد را تجربه می کند. همچنین شاخص بازار اول با افزایش 394 واحدی در حالی به عدد 56 هزار و 178 واحد رسیده که شاخص بازار دوم با 2562 واحد افزایش به رقم 180 هزار و 470 واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بورس تهران نیر هم اینک به بیش از 111 میلیارد تومان با حجم معاملات 655 میلیون سهمی رسیده است.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/DY0ACK



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال بازار سهام از نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری/ خودرویی‌ها و پالایشی‌ها پیشرو شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..