تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیوان عجیبی که با دیدن آن وحشت خواهید کرد+ فیلم

حیوان عجیبی که با دیدن آن وحشت خواهید کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در منطقه آسامِ هند بزی با یک چشم متولد شد که صاحب بز، آن را مایه برکت و خوش شانسی برای مردم این منطقه می پندارد. با توجه به شرایط خاص و نقص ژنتیکی اش شانس زنده ماندنش کم است او مانند یک بز سالم به او رسیدگی می کند.

بنا به گفته مالک بز، این موجود موجب شهرت آنها شده و تمامی مردم مرتب با هیجان برای تماشای آن می آیند، وی همچنین بیان کرد که قطعا تولد بز یک چشم برای آنها یک معجزه و نشان آمدن خوشبختی است.

این بز از یک نقص ژنتیکی با عنوان سایکولوپیا رنج می برد که مغز فقط یک حفره برای چشم تشکیل داده، همانطور که می بینید این حیوان از مژه و پلک هم برخوردار نیست و میزان بروز این نقص یک مورد در هر 16 هزار حیوان و یک در هر 250  جنین است.

حیوان عجیبی که با دیدن آن وحشت خواهید کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیوان عجیبی که با دیدن آن وحشت خواهید کرد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..