تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۱۱ نفر در پی درگیری بین طرفداران کاندیداهای انتخابات شورای شهر

بازداشت ۱۱ نفر در پی درگیری بین طرفداران کاندیداهای انتخابات شورای شهر

جامعه > حوادث - میزان نوشت: قاضی عتباتی دادستان مرکز استان اردبیل از بازداشت ۲۲ نفر در جریان برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۱۱ نفر آن‌ها به دلیل درگیری بین طرفداران کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در یکی از بخش‌های استان اردبیل بازداشت شدند.

قاضی عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به دستگیری 22 نفر در جریان برگزاری انتخابات گفت: 11 نفر از این افراد در یکی از بخش‌های استان به دلیل درگیری بین طرفداران کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بازداشت شدند.

وی افزود: 11 نفر دیگر نیز در سطح استان بازداشت شدند که تخلفات آن‌ها خرید و فروش رای، اخلال در نظم انتخابات و تبلیغ به نفع یک کاندیدای خاص بوده است.

وی با اشاره به کشیک سیار قضایی متشکل از دادستان مرکز استان، معاونان دادستان و همچنین دادستان شهرستان‌های تابعه در شهر اردبیل و همچنین سطح استان تصریح کرد: با حضور این گشت‌های سیار تخلفاتی که از ناحیه دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شد در محل مورد بررسی قرار می‌گرفت و همین موضوع باعث شد انتخابات در امنیت کاملی برگزار شود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۱۱ نفر در پی درگیری بین طرفداران کاندیداهای انتخابات شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..