تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۸۰نفر از آتش‌سوزی در بیمارستان صدر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در بیمارستان صدر خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از پرسنل و بیماران این بیمارستان از میان دود نجات یافتند.

به گزارش شمانیوز: کاظم هاشم‌آبادی با اعلام خبر حریق در بیمارستان صدر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:07 صبح امروز حریق در بیمارستان صدر به آدرس خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان به‌آفرین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی و سه گروه امداد و نجات همراه با دو دستگاه خودرو بالابر، یک نرده‌بان، یک خودرو حامل دستگاه تنفسی و دو تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: حریق در طبقه آخر بیمارستان (آشپزخانه) به وقوع پیوسته و منجر به دودگرفتگی داخل بیمارستان شده بود که به سرعت آتش‌نشانان حریق را اطفای کردند، بیماران و پرسنل بیمارستان را به فضای امن انتقال دادند و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

هاشم‌آبادی تصریح کرد: در این عملیات بیش از 80 نفر از بیماران و پرسنل بیمارستان توسط آتش‌نشانان از میان دود نجات یافتند و علت حادثه در دست بررسی است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۸۰نفر از آتش‌سوزی در بیمارستان صدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..