تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار جعفری: گزارش‌ها درباره زندان صیدنایا دروغی بزرگ هستند/آماده‌ بازگشت به مذاکرات هستیم

بشار جعفری

بشار جعفری رئیس هیئت نظام سوریه در ژنو اظهار داشت: ما بر آمادگی خود برای بازگشت به میز مذاکرات بعد از پایان ماه رمضان تاکید کردیم.

به گزارش ایسنا، بشار جعفری، رئیس هیئت نظام سوریه در گفت‌وگوی صلح سوریه در ژنو گفت: نشست کارشناسان صرفا مساله فنی برای پیدا کردن نقاط مشترک است.

بشار جعفری در پاسخ به سؤال در مورد همزمانی تجاوز آمریکا با قتل عام مردم سوریه توسط داعش گفت: چند دقیقه قبل ما در مورد قتل عام ملت سوریه توسط آمریکا صحبت کردیم، آرزوی اصلی ما این است که بر مساله مبارزه با تروریسم تمرکز شود، تروریسم گروه‌های تروریستی و تروریسم دولت‌ها علیه کشورمان از جمله تجاوز آمریکا، فرانسه، انگلیس به کشورمان همانگونه که در منبج اتفاق افتاد. وقتی که فرانسه شهر منبج را بمباران کرد و ۲۰۰ غیرنظامی را کشت یا در الرقه وقتی که آمریکا یک مدرسه را هدف قرار داد یا همان گونه که روز گذشته اتفاق افتاد. 

رئیس هیئت نظام سوریه افزود، در جریان مذاکرات فقط مساله نشست کارشناسان را بررسی کرده است.

بشار جعفری افزود: توافق شد در جریان مذاکرات، نشست‌های فنی میان کارشناسان ما و کارشناسان فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برگزار شود نه قبل و بعد از آن.

بشار جعفری توضیح داد: توافق آستانه درباره مناطق کاهش تنش، مربوط به مناطق معین است نه همه خاک سوریه. این توافق فقط به چهار منطقه مربوط است.

وی اظهار داشت: ما به استفان دی‌میستورا ابلاغ کردیم که آماده‌ایم بعد از ماه رمضان به مذاکرات بازگردیم.

فرستاده سوریه به مذاکرات ژنو گزارش‌های آمریکایی درباره اعدام‌های گروهی در زندان صیدنایا و سوزاندن اجساد آنها را دروغی بزرگ خواند.

این دیپلمات سوریه به خبرنگاران گفت: این شیوه از ادعاها جدید نیست و قصه دروغین مطرح شده درباره سوزاندن اجساد در زندان صیدنایا دروغی بزرگ و فیلم هالیوودی است. هدف از این دروغ‌ها افزایش فشار بر ما به لحاظ سیاسی و دوم فراهم سازی مقدمات سفر دونالد ترامپ به ریاض است تا درباره تشکیل "ناتو عربی اسلامی" صحبت کند این ایده داستان مضحکی است که با پول کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و عربستان اجرا خواهد شد و آنها آماده‌اند میلیاردها دلار برای دروغ‌پردازی‌ها درباره جنگ‌ها در منطقه خرج کنند.

وی تصریح کرد: این داستان دروغین بازی با احساسات است چون قصه سوزاندن اجساد احساسات مردم غرب را جریحه دار می‌کند و آنها را علیه دولت سوریه می‌شوراند. طبعا داستان به این راحتی بر افکار عمومی نمی‌نشیند چون آنها اکنون بیدار شده‌اند و می‌دانند واقعیت چیست.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار جعفری: گزارش‌ها درباره زندان صیدنایا دروغی بزرگ هستند/آماده‌ بازگشت به مذاکرات هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..