تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی تیم ملی وزنه‌برداری تعطیل شد/ در انتظار لیست انوشیروانی برای سفر به آمریکا

تیم ملی وزنه برداری

اردوی تیم ملی وزنه برداری پس از پشت سر گذاشتن دو رویداد فعلا تعطیل شده است و زمان برگزاری مجدد آن در روزهای آینده مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه تیم ملی وزنه برداری ایران از بازی های کشورهای اسلامی بازگشت، وزنه برداران به خانه رفتند و اردوی تیم ملی تعطیل شد. زمان برگزاری مجدد اردوی تیم ملی نیز به صورت قطعی هنوز مشخص نیست و در روز های آینده مشخص می شود.

تیم ملی وزنه‌برداری تاکنون مسابقات قهرمانی آسیا  و بازی های کشورهای اسلامی را پشت سر گذاشته  و با آغاز مجدد اردو ها  باید برای بازی های داخل سالن و مهمتر از آن مسابقات قهرمانی جهان  آمریکا آماده شود.

با آغاز مرحله جدید اردو باید دید سجاد انوشیروانی سر مربی تیم ملی به کدام وزنه برداران شانس قرار گرفتن در لیست مسافران آمریکا را می دهد. بازگشت  سعید علی حسینی پس از سالها به تمرینات تیم ملی اتفاقی است که انتظار می رود در لیست  انوشیروانی برای مرحله جدید اردو رخ دهد.

البته باید منتظر بود که  سهراب مرادی  و کیانوش رستمی تصمیم به بازگشت به اردوی تیم ملی را دارند یا خیر .

 انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی تیم ملی وزنه‌برداری تعطیل شد/ در انتظار لیست انوشیروانی برای سفر به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..