تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




براي چاره انديشي در خصوص اخذ رأي از هموطناني كه در صف هاي طولاني شعب رأي گيري مانده اند؛ معاون اول رييس جمهور عازم وزارت كشور شد

معاون اول رييس جمهور در صفحه توئيتر خود نوشت: با توجه به اينكه تعداد كثيري از هموطنان عزيزمان همچنان در صف هاي طولاني شعب اخذ رأي هستند، براي پيگيري و چاره انديشي موضوع عازم وزارت كشور هستم.

دكتر اسحاق جهانگيري ساعتي پيش پس از اطلاع از اينكه با وجود چندين ساعت تمديد، همچنان جمع كثيري از هموطنانمان در صف هاي طولاني شعب اخذ رأي منتظر هستند تا براي رأي دادن نوبت به آنها برسد، عازم وزارت كشور شد تا با حضور در ستاد انتخابات كشور، براي حل اين موضوع تدبيري بينديشند.
گفتني است حضور چشمگير و پرشور مردم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا باعث شده تا با وجود چندين ساعت تمديد زمان اخذ رأي، همچنان تعداد زيادي از مردم در صف هاي طولاني منتظر باشند.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «براي چاره انديشي در خصوص اخذ رأي از هموطناني كه در صف هاي طولاني شعب رأي گيري مانده اند؛ معاون اول رييس جمهور عازم وزارت كشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..