تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تشکر میرسلیم به رییس جمهور منتخب

تبریک به ملت ایران

سیدمصطفی میرسلیم در پیامی با تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 30 ارديبهشت, 1396 - 09:54

پیام تشکر میرسلیم به رییس جمهور منتخب

به گزارش عمارنامه، متن این پیام به شرح زیر است:


ضمن تشکر صمیمانه از حضور افتخار آفرین هموطنان ارجمندم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، بویژه کسانی که بر مبنای شناختی بی شائبه، با رأی خالصانه شان به این جانب ابراز محبت فرمودند، مراتب تبریک خود را به رئیس جمهوری منتخب مردم که توانست اعتماد اکثریت را به خود جلب کند، تقدیم می کنم.

امیدوارم او بتواند، به فضل خدا در چهار سال آینده با عملکردی حقگرایانه و استفاده از همکاران پاکدست و اتخاذ مدیریت درست، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکپارچگی ملی و جبران فرصتهای سوخته گذشته و اعتلای شأن ایرانیان و پیشرفت میهن اسلامیمان و مقابله با محرومیت و فساد و ظلم و استکبار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تشکر میرسلیم به رییس جمهور منتخب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..