تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت ۷۵ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۷۵ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،امیر پورمهدی گفت: دست اندرکاران انتخابات در حال نهایی کردن نتایج هستند و زمانی که به جمع بندی نهایی برسد از سوی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی این آمار و نتایج اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز تعدادی صندوق شمارش نشده در استان وجود دارد، افزود:  با تعداد صندوق‌های باقی مانده‌ای که در استان خراسان رضوی هنوز شمارش نشده ممکن است مشارکت مردم خراسان رضوی از مرز 75 درصد نیز عبور کند.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت ۷۵ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..