تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کارگر ساده نیازمندیم» در اکران به فروش خوبی خواهد رسید/ مشکلات جوانان دغدغه اصلی ما بود

«کارگر ساده نیازمندیم» در اکران به فروش خوبی خواهد رسید/ مشکلات جوانان دغدغه اصلی ما بودابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار فیلم سینمایی«کارگر ساده نیازمندیم» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سؤال که این فیلم چه طیفی از مخاطبان را در بر می‌گیرد، گفت: قصد ما از ساخت این فیلم در بحث مخاطب، هدف قرار دادن عامه مردم است که امیدوارم از دیدن آن لذت کافی را ببرند.

وی با اشاره به دغدغه‌اش از همکاری در ساخت این فیلم بیان کرد: کمک به حل مشکلات روز جامعه و جوانان را به عنوان دغدغه اصلی ما از ساخت این فیلم بود.

وی افزود: قطعا این رویه فیلمسازی را ادامه خواهم داد چون رفع مشکلات جوانان برای من تا جایی که در توان دارم بسیار مهم است.

وی درباره تجربه و تولید دیگر ژانرها به خصوص فیلم‌های کمدی با توجه به فروش بالای آنها تصریح کرد: من کارم را با تولید ژانر کمدی آغاز کردم و قطعا این روش فیلمسازی را ادامه خواهم داد.

عامریان عنوان کرد: قرارداد پخش فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کورش ثبت شد و پس از فیلم «برادرم خسرو» به سینماها خواهد آمد.

عامریان اعلام کرد: برنامه‌های متفاوتی برای اکران در نظر داریم و در صورت همکاری سینماها، فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به رکورد خوبی در سینمای ایران و جهان دست خواهد یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کارگر ساده نیازمندیم» در اکران به فروش خوبی خواهد رسید/ مشکلات جوانان دغدغه اصلی ما بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..