تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساسان پسیان فیلمی روانشناسانه می‌سازد

ساسان پسیان فیلمی روانشناسانه می‌سازد/ پسیان از دلیل کم‌کاری خود گفتساسان پسیان، فیلمساز، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت کم‌کاری خود در این سال‌ها گفت: من قصد ساخت فیلم دارم اما به هر جا که می‌روم می‌گویند پول نیست، بنیاد سینمایی فارابی هم از من حمایت نکرد حتی زمانی طرح توسعه شهرک سینمایی دفاع مقدس را داشتم که با آن نیز مخالفت شد.

وی ادامه داد: در بخش خصوصی هم جای کاری برای من وجود ندارد چرا که سیستم، حرفه‌ای نیست و آن‌ها باند مخصوص خود را دارند.

پسیان گفت: من سه سال است که بر روی نگارش یک فیلم‌نامه اجتماعی روانشناسانه تمرکز کردم که نگارشش این روزها به پایان رسیده است و بودجه زیادی هم لازم ندارد. بخشی از این فیلم‌نامه در تهران و بخشی دیگر در شمال می‌گذرد و از بازیگران مطرح هم در آن استفاده می‌کنم، البته هنوز فیلم به دنبال سرمایه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساسان پسیان فیلمی روانشناسانه می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..