تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتخبان شورای شهر اسلام آبادغرب معرفی شدند

افشین کریمی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: الهام حیدرزاده با 8581 رای اول، مرزبان بخشم با 7708 رای دوم، بهروز جلیلیان با 7314 رای سوم، محمدخلف صیادیان با 6987 رای چهارم، مجتبی سنگین وزن با 6574 رای پنجم، پرویز رزمدیده با 6394 رای ششم و محسن غلامی با 6326 رای هفتم و به شورا راه یافتند.
وی همچنین با بیان اینکه در مجموع 151 شعبه اخذ رای برای این شهرستان درنظر گرفته شده بود، ادامه داد: از این تعداد شعبه، 71 شعبه آن شهری و 80 شعبه نیز روستایی است که از تعداد شعبات شهری، 69 شعبه در شهر اسلام آبادغرب که همگی مکانیزه و 2 شعبه نیز در شهر حمیل مستقر شده بود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته (29 اردیبهشت) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
شهرستان اسلام آبادغرب با حددود 200 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتخبان شورای شهر اسلام آبادغرب معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..