تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلمر: دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود

کد خبر: ۵۳۵۰۸۹

۶  بازدید

مدافع اسبق تیم‌ ملی آلمان معتقد است تیم بورسیادورتموند مجوز صعود مستقیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را خواهد گرفت و هوفن‌هایم وارد پیکارهای پلی‌آف خواهد شد.

خبرگزاری فارس: توماس هلمر شب گذشته میهمان برنامه‌ تلویزیونی شبکه ورزش آلمان بود.

وی به عنوان کارشناس در مورد اتفاقاتی که در روز پایانی مسابقات بوندس‌لیگا یعنی پیکارهای امروز رخ می‌دهد،نظر داد.

هلمر 52 ساله که در سال‌های 1986 تا 1992 برای بورسیادورتموند و 1992 تا 1999 برای بایرن مونیخ بازی کرده، گفت: تکلیف تیم‌های اول و دوم بوندس‌لیگا مشخص است.اما بورسیادورتموند و هوفن‌هایم بر سر پله سوم یعنی راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا به صورت مستقیم با هم رقابت می‌کنند. این دو تیم بازی‌های سختی در روز پایانی در پیش خواهند داشت اما اینگونه که به نظر می‌رسد، احتمالا دورتموند سوم می‌شود و به عنوان سومین سهمیه مستقیم به لیگ قهرمانان خواهد رفت و هوفن‌هایم چهارم می‌شود و به بازی‌های پلی‌آف می‌رسد.

مطابق آنچه از قبل مشخص شده، از آلمان 3 تیم اول جدول به صورت مستقیم و تیم چهارم به صورت غیر مستقیم برای پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا برگزیده می‌شوند.

هلمر همچنین در این برنامه عنوان کرد هرتابرلین با توجه به توانمندی‌های که در فصل جاری، نشان داده، از بیشترین شانس برای حضور در رقابت‌های لیگ اروپا برخوردار است.

وی در مورد این که از بین تیم‌های هامبورگ و ولفسبورگ کدامیک به  دسته دوم سقوط می‌کنند، نیز عنوان کرد: به نظرم هامبورگ برنده می شود و ولفسبورگ به دیدارهای پلی‌اف برای ماندن یا رفتن به دسته دوم خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلمر: دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..