تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل از اموجی‌های جدید خود رونمایی کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل سرانجام از اموجی‌های جدید خود رونمایی کرد. این اموجی‌ها در نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید O قرار خواهد گرفت. اما ظاهراً اموجی‌های جدید گوگل برای همه کاربران جذابیت زیادی ندارند و حتی برخی از آن به عنوان اموجی‌های زشت یاد می‌کنند. این در حالی است که گوگل حدود 18 ماه روی طراحی آنها وقت صرف کرده است.

 علی رغم اینکه تلاش گوگل بر این بوده است که با تغییر اموجی‌ها استفاده از آنها را برای کاربران راحت‌تر کند، گفته می‌شود تشخیص اینکه هر یک از شکلک‌ها چه مفهومی را بیان می‌کنند کمی سخت است. عمده‌ترین تغییری که در اموجی‌های جدید صورت گرفته حذف شکلک‌های آب‌نبات‌چوبی است و شکلک‌ها کاملا دایره‌ای شکل هستند.کاربران آیفون و گلکسی سامسونگ شاید با این شکلک‌ها راحت تر کنار بیایند چون با آن آشناتر هستند.

در هر حال کاربران اندروید O مجبورند با اموجی‌های جدید گوگل کنار بیایند و احتمالا به مرور به آنها عات خواهند کرد.

اموجی‌های جدید

گوگل از اموجی‌های جدید خود رونمایی کرد +عکس 

اموجی‌های قبلی

گوگل از اموجی‌های جدید خود رونمایی کرد +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل از اموجی‌های جدید خود رونمایی کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..