تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به گینه بارگیری و ارسال شد

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای سال نخست و با هدف معرفی محصولات به بازار گینه 1000 دستگاه انواع محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به این کشور صادر می شود .

به گزارش شمانیوز: محسن جوان معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا در حاشیه ارسال نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به مقصد کشور گینه گفت: برای حضور قدرتمند در بازار گینه، در سبد صادراتی ما به این کشور انواع خودروهای سایپا 131 ، سایپا 132 ، تیبا و تیبا2 ، خودروهای تولید مشترک شامل چانگان ، برلیانس ، آریو ، وانت پیکاپ ریچ و نیسان مجهز به کابین یخچال وجود دارد .

وی افزود : هدف ما این است که با ایجاد شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در غرب آفریقا پایگاه جدیدی ایجاد می کنیم تا بازارهای صادراتی را در این کشور و کشورهای اطراف توسعه دهیم .

جوان با بیان اینکه در سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه خودرو به بازارهای خارجی پیش بینی شده است تاکید کرد : علاوه بر استفاده از پایگاه های تولید خودرو در عراق ، سوریه ، ونزوئلا و بزودی در الجزایر ، خودرو کامل هم صادر خواهیم کرد ضمن اینکه خودرو بصورت قطعات منفصله به این پایگاهها ارسال می شود و با خدمات فنی مهندسی که به طرفهای تجاری در این کشورها دادیم تولید را توسعه خواهیم داد .

وی گفت : ما در برخی کشورها برنامه صادرات قطعات خط تولید داریم تا از ظرفیت شبکه تامین سایپا قطعات مورد نیاز را برای آنها تهیه کنیم و درحال حاضر کشورهای ایتالیا و اسپانیا ، ترکیه و آلمان درحال مذاکره هستیم .

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا با اشاره به صادرات بیش از 10 میلیون دلار قطعه در سال گذشته افزود : برنامه ما برای سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه انواع محصولات تولیدی در گروه سایپا به ارزش بالغ بر 200 میلیون دلار و 20 میلیون دلار قطعه است .

جوان گفت : رمز موفقیت سایپا ایجاد و توسعه شبکه خدمات گسترده در دیگر کشورها است و تاکنون بیش از 150 هزار دستگاه انواع خودروهای سایپا به عراق صادر شده و ما امسال برنامه داریم 3 خط جدید تولید محصول در عراق ایجاد کنیم که گروه ایکس 100 و آریو در کنار تیبا در عراق تولید خواهد شد .
 نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به گینه بارگیری و ارسال شد

 نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به گینه بارگیری و ارسال شد





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به گینه بارگیری و ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..