تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن 38 ساله اولین داور رسمی فوتبال مردان شد! عکس

یک داور زن از سال آینده در بوندس لیگا آلمان قضاوت خواهد کرد.

داور زن آلمانی به بوندسلیگای یک رسید

بیبیانا اشتاین هاوس، اولین داور زنی خواهد بود که در فصل آینده بوندس‌لیگا قضاوت خواهد کرد.

امروز اعضای فدراسیون فوتبال آلمان در فرانکفورت طی جلسه ای که برگزار کردند تصمیمی مهم و تاریخی گرفتند. پس از پایان این نشست اعلام شد که بیبیانا اشتاین هاوس، افسر پلیس 38 ساله اهل هانوفر از فصل بعد در بوندسلیگا به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد.

اشتاین هاوس اولین داور زنی است که به چنین جایگاهی در فوتبال آلمان دست می یابد. چنین تصمیمی با واکنش های مثبت در رسانه های آلمان روبرو شده است.


بیبیانا اشتاین هاوس داور زن آلمانی

بیبیانا اشتاین هاوس داور زن آلمانی

اشتاین هاوس تجربه حضور در بوندس لیگا را به عنوان داور چهارم دارد و حتی در زمان حضور گواردیولا در بایرن، تنش لفظی بین این دو خبرساز نیز شده بود، به خبرنگاران گفت:« داوری در بوندسلیگا همیشه رویای من بود و این رویا حالا به حقیقت پیوسته است. بسیار خوشحام و شور و شوق زیادی دارم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن 38 ساله اولین داور رسمی فوتبال مردان شد! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..