تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «پل سفید» اواسط هفته آینده آماده می‌شود

نسخه نهایی «پل سفید» اواسط هفته آینده آماده می‌شودعلی قوی‌تن کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «پل سفید» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: صداگذاری این فیلم به پایان رسید و فقط به بررسی نهایی نیاز دارد. از سویی ساخت موسیقی آن توسط رمضان نوروزی تمام شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فکر می‌کنم، نسخه نهایی آن اواسط هفته آینده آماده شود.
 
وی درباره نمایش این فیلم بیان کرد: در ابتدا برنامه‌ریزی ما، نمایش در جشنواره‌های خارجی است و پس از حضور و مشاهده بازخوردهای آن، برای اکران در ایران تصمیم خواهیم گرفت.
 
گفتنی است؛ قصه «پل سفید» درباره زندگی دانش‌آموزی است که دچار حادثه شده و شرایط تحصیل او در مدرسه دستخوش تغییر می‌شود ...  
 
در این فیلم بازیگرانی چون بهاره نوروزی، حسین محمدیان، صدیقه نوروزیان، فریبا بجنوردی، امیر پاسبان، معصومه طبسی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «پل سفید» اواسط هفته آینده آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..