تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات نفس گیر نجات کودک گرفتار شده در خودرو + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظات نفس گیر نجات یک کودک گرفتار شده در خودرویی در شهر " دونگوان " در استان گوانگ دونگ چین را نشان می دهد. پلیس چین  با شکستن شیشه های خودرو توانست جان این کودک را نجات دهد. والدین این کودک در حالی که فرزند  آنها خواب بود با قفل کردن درب های خودرو وی را تنها رها کرده و به خرید رفته بودند. این کودک بعد از بیدار شدن از خواب شدیدا گریه می کرد.  لحظات نفس گیر نجات کودک گرفتار شده در خودرو + تصاویر

گریه های شدید این کودک باعث جلب توجه عابران و تماس آنها با پلیس شد. پلیس چین با حضور در محل حادثه و شکستن شیشه های خودرو جان این کودک را نجات داد. گفته می شود این کودک حدود 40 دقیقه در گرمای شدید در داخل خودرو محبوس بود. 

گفتنی است؛ انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی چین موجب انتقاد شدید کاربران از والدین این کودک شده است.

لحظات نفس گیر نجات کودک گرفتار شده در خودرو + تصاویر لحظات نفس گیر نجات کودک گرفتار شده در خودرو + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات نفس گیر نجات کودک گرفتار شده در خودرو + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..