تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نهنگ عنبر2» در آستانه 5 میلیارد

خبرگزاری فارس: فروش فیلم‌های سینمایی در هفته گذشته بهتر بود و فیلم «نهنگ عنبر ۲» با اقبال بیشتری مواجه شد.

«نهنگ عنبر2» در آستانه 5 میلیارد

در میان اکران‌های سینمایی بر خلاف تصور تنها فیلم «نهنگ عنبر2؛ سلکشن رویا» موفق به جلب نظر مخاطب شد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم گفت: شب گذشته در اکثر سالن‌های تهران و شهرستان فیلم با فروش فوق‌العاده مواجه شد و هم اینک فروش فیلم در شرایطی که اکثر مردم درگیر انتخابات بودند به رقم 4 میلیارد و 900 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «برادرم خسرو» گفت: این فیلم نیز در میان فیلم‌های اجتماعی با اقبال مواجه شد و به فروش 250 میلیون تومان رسید.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت‌فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: «گشت 2» هم‌اکنون به فروش کل 18 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید و فیلم «خوب، بد، جلف» به فروش 16 میلیارد و 50 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فیلم «ویلایی‌ها» گفت: این فیلم در تهران به فروش یکصد میلیون و در شهرستان به فروش 40 میلیونی دست یافت که در کل 140 میلیون تومان فروش فیلم در گیشه سینما بود.

وی درباره فروش فیلم «آشوب» گفت: این فیلم در تهران یکصد میلیون و در شهرستان 30 میلیون تومان فروش داشت که در کل به فروش 130 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «نقطه کور» گفت: فروش فیلم به عدد 310 میلیون تومان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نهنگ عنبر2» در آستانه 5 میلیارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..