تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش پدر در مقابل چشمان وحشت زده دخترش + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد 50 ساله اهل جنوب انگلیس که به همراه دختر 25 ساله اش در حال کوهنوردی در ارتفاعات کوه " تریفان " در شمال ولز بود به علت سقوط از کوه جان سپرد. مرگ دلخراش این مرد در مقابل چشمان وحشت زده دخترش و به علت لغزش ناگهانی رخ داد. مرگ دلخراش پدر در مقابل چشمان وحشت زده دخترش + تصاویر 

بنا به گزارش ها آنها به علت شیب زیاد این کوه تصمیم به بازگشت و در حال پایین آمدن از کوه بودند. این دو نفر  یک روز قبل از این حادثه به بخشی از ارتفاعات این کوه صعود کرده بودند. جسد این مرد توسط یک صخره نورد در همان حوالی پیدا شد و گروه نجات نیز در ساعت 12.10pm در صحنه حادثه حاضر شدند.

مرگ دلخراش پدر در مقابل چشمان وحشت زده دخترش + تصاویر 

لیوئد، سخنگوی گروه نجات  با چالش خواندن کوهنوردی در این خصوص گفت: در سال ما حداقل دو مورد از چنین گزارش های  دریافت می کنیم. این مرد و دخترش صخره نورد بودند. آنها در حال پایین آمدن از کوه بودند که بسیار خطرناک است. این کوه دارای صخره های زیاد و همچنین شیب تندی است. آنها به خاطر همین مسئله تصمیم به بازگشت گرفتند که در یک لحظه این مرد دچار اشتباه شده و این اشتباه سقوط و در نتیجه مرگ وی را رقم زده است."

مرگ دلخراش پدر در مقابل چشمان وحشت زده دخترش + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش پدر در مقابل چشمان وحشت زده دخترش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..