تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور ترامپ برای تشکیل ائتلاف جدیدِ ضد داعش

کد خبر: ۵۳۴۷۹۴

۵۸۹  بازدید

وزیر دفاع آمریکا گفت رئیس جمهور این کشور دستور داده است تا بر ائتلاف ضد داعش قبلی تجدید نظر شود و فورا کمپینی بر علیه داعش تشکیل شود.

خبرگزاری مهر: وزیر دفاع آمریکا گفت رئیس جمهور این کشور دستور داده است تا بر ائتلاف ضد داعش قبلی تجدید نظر شود و فورا کمپینی بر علیه داعش تشکیل شود.

 به نقل از اسپوتنیک، «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا گفت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دستور داده است تا فورا کمپینی علیه داعش تشکیل شود.

ماتیس گفت: ترامپ به وزارت دفاع دستور داده بود تا همه بخشهای وزارت دفاع بر مسئله ائتلاف ضد داعش تجدید نظر کنند، و اکنون دستور داده است تا فورا یک کمپین ضد داعش ایجاد شود.

وی افزود: ما بیش از ۵۵ درصد سرزمین های داعش را گرفته ایم و بیش از ۴ میلیون نفر را آزاد کرده ایم و داعشی ها حتی یک اینچ از سرزمین هایشان را پس نگرفته اند. هدف ما این بوده است که کمترین تلفات را در میان غیرنظامیان داشته ایم.  

وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه هم‌ اکنون عملیات‌هایی ضد داعش در لیبی در حال انجام شدن است، از اتمام عملیات نیروهای آمریکایی در این قاره خبر داد.

 ماتیس تصریح کرد ائتلاف ضد داعش  و کاخ سفید از نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال سوریه را از دست داعش آزاد کردند، حمایت کرده  و در عملیات آزادسازی شهر «رقه» پایتخت داعش نیز شرکت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور ترامپ برای تشکیل ائتلاف جدیدِ ضد داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..