تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر حضور من در استقلال شایعه است/ نه با منصوریان تماس داشتم نه با کسی توافق کرده‌ام

ساعت24-کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال شایعه بازگشت به جمع آبی‌پوشان در قالب مربی این تیم را رد کرد.

طی روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد حضور رضا عنایتی روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار منصوریان شنیده می‌شد و حتی این شایعه مطرح شد که قرار است یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال به عنوان رئیس آکادمی انتخاب شود و عنایتی در کنار منصوریان به عنوان مربی فعالیت کند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تماس گرفت و در خصوص این موضوع از وی سوال کرد که عنایتی در این باره گفت: هیچ‌کس با من صحبت نکرده و چیزی هم نشنیده‌ام.

وی افزود: به نوشته‌ها توجه نکنید، من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام و فکر می‌کنم تمام تمرکز کادر فنی تیم استقلال روی بازی با العین باشد که من هم برای تیم در این مسابقه آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی تأکید کرد: البته من 8-7 روز است که تلفن همراهم را جواب نمی‌دهم و مشغول استراحت هستم و فعلاً هم خبری نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر حضور من در استقلال شایعه است/ نه با منصوریان تماس داشتم نه با کسی توافق کرده‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..