تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جام پورعلی‌گنجی و ژاوی با السد

کد خبر: ۵۳۴۷۸۱

۱۹۹۲  بازدید

السد در حالی که پور علی گنجی و ژاوی را در اختیار داشت توانست با پیروزی دو بر یک برابر الریان قهرمان جام امیر قطر شود.

ایسنا: السد در حالی که پور علی گنجی و ژاوی را در اختیار داشت توانست با پیروزی دو بر یک برابر الریان قهرمان جام امیر قطر شود.

 فینال جام امیر قطر بین دو تیم السد و الریان برگزار شد.

این دیدار که در ورزشگاه خلیفه برگزار شد در نهایت با پیروزی دو بر یک السد به پایان رسید و تا ژاوی و پور علی گنجی دو بازیکن تاثیرگذار السد دومین جام خود با این تیم را در یک فصل به دست آوردند.

در این دیدار ابتدا رودریگو تاباتا در دقیقه ۴۹ الریان را پیش انداخت اما تنها ۷ دقیقه بعد الهیدوس گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان  بازی بودند الحمرون توانست در دقیقه ۹۱ گل پیروزی را برای السد به ثمر رساند تا این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد و بازی به وقت‌های اضافی کشیده نشود.

السد پیش از این هم توانسته بود قهرمانی در جام حذفی قطر را به دست آورد. این تیم در لیگ ستارگان قطر هم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا فصل موفقی را پشت سر گذارد.

هم ژاوی و هم پور علی گنجی دو بازیکن خارجی السد در این فصل بسیار خوب ظاهر شدند و به احتمال خیلی زیاد فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جام پورعلی‌گنجی و ژاوی با السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..