تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی کلاس های آموزشی قرآن به روش مسابقه ای

گروه فعالیت های قرآنی: یک حافظ کل قرآن با بیان اینکه هم اکنون کلاس های آموزشی قرآن در رشته های مختلف وجود دارد تاکید کرد: آموزش های لازم برای حضور افراد در مسابقه ضروری است.

اخلاص صراف، حافظ کل قرآن کریم در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در قم دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی بود و در مجموع نحوه برگزاری رضایتبخش بود.

وی با بیان اینکه از نظر من وقت برگزاری مسابقه نامناسب بود افزود: مکان برگزاری مسابقه با توجه به همجواری با بارگاه مطهر امامزاده شاه سیدعلی بسیار  خوب بود همچنین از داوران خوبی برای قضاوت مسابقات استفاده شده بود.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان اینکه حفظ قرآن خود را در سال 1387 خاتمه داده است گفت: من چندین دوره در مسابقات حاضر می شوم ولی به علت اینکه آموزش های کلاسیک مختص مسابقات در قم وجود ندارد موفقیت چندانی کسب نمی کنم.

وی انس با قرآن و افزایش معنویت انسان در زندگی فردی و اجتماعی را از برکات انس با قرآن برشمرد و تصریح کرد: توصیه من به همه خانواده ها این است که خود را از انس با کلام الهی محروم نکنند.

یادآور می شود چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در دو ناحیه یک و دو در امامزاده ابراهیم(ع) و شاه سیدعلی برگزار شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی کلاس های آموزشی قرآن به روش مسابقه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..