تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن: پیونگ‌یانگ به ما اعتماد کند/ترامپ شخصاً آماده مذاکره است

در پی بی‌توجهی پیونگ یانگ به تهدیدهای آمریکا رئیس‌جمهور آمریکا از آمادگی خود برای مذاکره با کره شمالی خبر داد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدارش با «هونگ سوک هیون» نماینده ویژه کره جنوبی از آمادگی خود برای تلاش جهت رسیدن به صلح در شبه جزیره کره از طریق دستیابی به توافقی با کره شمالی به شرط وجود «شرایطی مشخص» خبر داد.
این در شرایطی است که ترامپ پیشتر گفته بود که همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی برای پاسخ به آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای کره شمالی روی میز است. ترامپ این را هم گفته که حاضر است با رهبر کره‌شمالی دیدار کند.
آمریکا شماری از کشتی‌های جنگی خود را به سواحل شبه جزیره کره اعزام کرده اما این امر باعث نشد که کره شمالی روز 15 ماه مه جاری موشک بالستیکی را با موفقیت آزمایش نکند
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری «النشره»، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی پس از رایزنی با مقامات ارشد آمریکایی گفت که آمریکا انتظار دارد کره شمالی به «دشمن» نبودن آمریکایی‌ها با این کشور اعتماد داشته باشند.
محور اصلی دیدارهای هیون مسئله کره شمالی و خصومت‌های روزافزودن آمریکا با این کشور است، خصومت‌هایی که با مقاومت پیونگ‌یانگ و چنگ و دندان نشان دادن آمریکایی‌ها، شرق آسیا را به مرز بحران کشیده است.
کره شمالی برنامه رو به رشد موشکی و هسته‌ای دارد و بارها اعلام کرده که این برنامه برای دفاع از کیان پیونگ‌یانگ در برابر حمله احتمالی آمریکاست.
حمله‌ای که با لشکرکشی آمریکایی‌ها در گرداگرد کره شمالی، امری غیرمحتمل به شمار نمی‌آید.
از سوی دیگر به گفته مقامات آمریكایی، ناو هواپیمابر «یواس‌اس رونالد ریگان» آمریكا پس از آزمایش موشكی كره‌شمالی در حال حركت به سوی شبه‌جزیره كره است. این مطلب را شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با استناد به اظهارات دو مقام نظامی آمریکایی اطلاع داده است.
به گفته سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، ناو هواپیمابر «یواس‌اس رونالد ریگان» در رزمایش مشترک با ناوگروه تحت رهبری ناو هواپیمابر «کارل وینسون» شرکت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن: پیونگ‌یانگ به ما اعتماد کند/ترامپ شخصاً آماده مذاکره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..