تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۸۵ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات

به گزارش مشرق، محمود قنبری با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم در اولویت ستاد اجرایی انتخابات است اظهار داشت: با آغاز روند اجرای انتخابات و اخذ رأی در استان سمنان، تاکنون هیچ‌گونه تخلفی در شعب اخذ رأی به ستاد اجرایی و بازرسان انتخاباتی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم درصحنه انتخابات پاسخگوی تمام شبهات و شایعاتی که دشمن برای این نظام منتشر کرده است داده می‌شود افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات و مشارکت همگانی آنان قدرت و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اذعان کرد: بر اساس گزارش‌های هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان‌های استان سمنان و حضور مردم در شعب اخذ رأی تاکنون حضور 85 درصدی مردم استان سمنان در انتخابات سال 96 پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم ساعات پایانی اخذ رأی به شعبه‌ها مراجعه می‌کنند خاطرنشان کرد: حجم سنگینی از حضور مردم در این ساعت سبب ایجاد ازدحام و اتلاف وقت می‌شود مردم باید دقت داشته باشند که در ساعت مقرر به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند و هرچه زودتر برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

قنبری با بیان اینکه انتخابات تا ساعت 23 امشب تمدیدشده است یادآور شد: درمجموع 742 شعبه اخذ رأی در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 602 شعبه به‌صورت ثابت و 140 شعبه به‌صورت سیار آراء مردم را دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی در سراسر استان سمنان هم‌اکنون در حال ارائه خدمات هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خبر داد: 508 هزار و 115 نفر در سراسر این استان مشمول سن قانونی انتخابات هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۸۵ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..