تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش آرای و قرائت نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 چگونه انجام می شود؟ / شورای نگهبان اعلام کرد

به گزارش برنا، متن نامه علیرضا نیلچی به روسای هیات‌های نظارت استان‌ها بدین شرح است:

احتراما با توجه به سئوالات مکرر استان ها در خصوص قرائت برخی از آرا، نظر هیات مرکزی نظارت به شرح ذیل است:

1. اگر در برگه رای نام یا نام خانوادگی نامزد انتخابات غلط املایی داشته باشد، ولی همچنان بتوان آن را به نام نامزد خواند، برگه رای صحیح بوده و به نام نامزد مربوطه خوانده می شود؛ به طور مثال روهانی به نام آقای حسن روحانی، میرصلیم به نام آقای سید مصطفی آقا میرسلیم، رئیصی به نام آقای سید ابراهیم رییس الساداتی و حاشمی تبا به نام آقای سید مصطفی هاشمی طبا خوانده می شود.

2. در صورتی که در برگ رای فقط نام نامزد از قبیل حسن، ابراهیم (سید ابراهیم) و مصطفی (سید مصطفی) نوشته شده باشد، صحیح بوده و به نام نامزد مربوطه خوانده می‌شود.

3. در صورتی که در برگ رای فقط مصطفی یا سید مصطفی نوشته شده باشد به تناسب آرا، آرای فرد در شعبه به نام آقایان آقا میرسلیم و هاشمی طبا خوانده می شود.

4. در صورتی که در برگ رای یکی از عناوین ذیل به تنهایی نوشته شده باشد به نام آقای سید ابراهیم رییس الساداتی خوانده می شود: رئیس السادات- رییس السادات- رئیسی- رییس-رئیس- رییس- سادات-ساداتی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش آرای و قرائت نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 چگونه انجام می شود؟ / شورای نگهبان اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..