تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این قسمت از کله‌پاچه را حتما بخورید/ پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل/ شیوع دوباره ویروس ابولا در جهان

یونس حیدری محقق و پژوهشگر طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طبع فصل بهار گفت: فصل بهار از نظر طب سنتی دارای طبع گرم و‌تر است به طوری که رطوبت هوا در این فصل زیاد بوده و دمای هوا افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین اشخاص باید از مصرف غذاهای سنگین یا مواد غذایی که طبع گرم و‌تر دارند، خودداری کنند.

برخی مواد غذایی موجب بهبود روحیه، انرژی، متابولیسم و حافظه شما می‌شوند. بهتر است آن‌ها را در رژیم غذایی خود در فصل بهار بگنجانید. زیرا وقتی انتخاب‌های غذایی شما درست باشند، آینده سلامت شما بهتر خواهد بود.

مصرف نمک می‌تواند باعث لاغری در افراد از طریق شکسته شدن مقادیر بالایی از سلول‌های چربی بدن و نیز افزایش دفع ادرار بدون نیاز به نوشیدن حجم زیادی از آب شود.

یکی از مدارس در اوهایوی آمریکا برای دانش آموزان کلاس یازدهم خود پروژه دفاع شخصی با اسپری فلفل را در نظر گرفته است و بر این اساس گفته می‌شود که این درس برای آموزش قانون و عواقب آن مورد توجه قرار گرفته است؛ این فعالیت هفته گذشته در دبیرستان "باربتون" (Barberton High School) در حدود ۴۰ مایلی جنوب کلولند انجام شده است.

سازمان بهداشت جهانی براساس گزارش شیوع ابولا در جمهوری کنگو و مرگ سه نفر شیوع دوباره این بیماری را تایید کرده است.

یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه سردردهای میگرنی و عصبی بیشترین علت مراجعات را در برمی‌گیرند، از نقش ۶۰ درصدی این گروه از سردرد‌ها در مراجعات خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این قسمت از کله‌پاچه را حتما بخورید/ پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل/ شیوع دوباره ویروس ابولا در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..