تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ مصلحتی به همسر؛ درست یا غلط؟

حس دردناکی است وقتی از همسری دروغ بشنوید که با صداقت و درستی با او رفتار و تمام زندگی‌تان را وقفش کرده‌اید. این کاملا طبیعی است در مقابل دروغ‌های همسرتان عکس‌العمل تند نشان دهید و عصبانی شوید، اما بی‌شک می‌دانید با ناراحتی راه به جایی نخواهید برد و بهتر است به طور کاملا اصولی با این مشکل برخورد کنید.

اما گاهی اوقات می‌توان به همسرتان دروغ هایی را بگویید که به آن‌ها دروغ مصلحتی می‌گویند. در موارد زیر به نظر می‌رسد دروغ گفتن به همسر آثار چندان منفی را بر جای نمی‌گذارد:

اگر همسر شما فردی خجالتی است و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است بهتر است که اگر لباسی یا کفشی را پسندیده که شما آن را دوست ندارید، به گونه‌ای رفتار کنید که وی حس خوبی نسبت به آن داشته باشد.

همسر شما در طول روز زمان زیادی را صرف آشپزی می‌کند پس اگر به صورت اتفاقی یک روز غذای بی نمک یا شور در اختیار شما قرار داد بهتر است که به روی همسرتان نیاوردید و مانند روز‌های گذشته از او تمجید کنید.

اگر در یک جمعی قرار گرفتید که همسر شما سعی در گفتن مطالب خنده دار دارد، سعی کنید حتی در صورت جذاب نبودن مطلب به همسرتان لبخند بزنید و بگویید «عزیزم مطمئنا شما همیشه مطالب زیبا و جذابی بیان می‌کنید» زیرا این جملات به اعتماد به نفس همسرتان نیز کمک می‌کند.

اگر همسر شما از اضافه وزن بالا رنج می‌برد نباید هیچگاه او را سرزنش کنید. بهتر است به او بگویید شما بسیار زیبا و خوش اندام هستید و به او پیشنهاد کنید که برای داشتن سلامتی هر روز صبح تمرینات ورزشی انجام دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ مصلحتی به همسر؛ درست یا غلط؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..