تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین گوشی وان پلاس 5 با همکاری DxO ساخته شده است

وان پلاس با DxO برای ساخت دوربین پرچم‌دار جدید خودش همکاری کرده است.

استفاده از نام وان‌پلاس ۵ برای پرچم‌دار جدید وان‌پلاس پیش از این توسط مسئولین این شرکت چینی تأیید شده است. امروز نیز بار دیگر این نام برای پرچم‌دار جدید وان‌پلاس تأیید شد. در پست یکی از کارمندان وان‌پلاس در انجمن رسمی آن، نکته جالب دیگری نیز به چشم می‌خورد؛ این پست استفاده از یک دوربین فوق‌العاده را در وان‌پلاس ۵ نوید می‌دهد. در این پست به همکاری DxO با وان‌پلاس برای ساختن این دوربین نیز اشاره شده است.

وان‌پلاس به دلیل موفقیت‌های دو گوشی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی در اقدامی عجیب از انتخاب نام وان‌پلاس ۴ برای پرچم‌دارش خودداری کرد. وان‌پلاس دلیل این نوع نام‌گذاری را بدیمنی عدد ۴ اعلام کرده است؛ عدد ۴ در کشور چین به عدد مرگ معروف است.

شایعات فراوانی در مورد استفاده‌ی وان‌پلاس از دوربین دوگانه در پرچم‌دارش وجود دارد. به نظر می‌رسد وان‌پلاس از یک لنز واید و یک لنز مخصوص تله فوتو در این گوشی استفاده خواهد کرد. وان‌پلاس در مورد دوربین پرچم‌دارش می‌گوید:

ما مفتخر هستیم که برای بهبود تجربه‌ی عکاسی شما در پرچم‌دار جدیدمان یعنی وان‌پلاس ۵ با DxO همکاری کرده‌ایم. احتمالا شما DxO را به خاطر بنچمارک‌هایش با نام DxOMark می‌شناسید. آن‌ها سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی دوربین‌های حرفه‌ای و موبایل کسب کرده‌اند.

وان‌پلاس در آخرین پرچم‌دارش یعنی وان‌پلاس ۳ تی از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلو استفاده کرده است. وان‌پلاس ۵ (OnePlus 5) برای موفقیت در بازار رقابتی گوشی‌ هوشمند، نیازمند دوربینی فراتر از انتظار است. متأسفانه دوربین‌های استفاده‌شده در گوشی‌های این شرکت تا به امروز موفق عمل نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین گوشی وان پلاس 5 با همکاری DxO ساخته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..