تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خلق خواهد شد

استانداری هرمزگان، گفت: حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خلق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، جاسم جادری صبح جمعه در جمع خبرنگاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تعیین سرنوشت و مسیر حرکت کشور در طول چهار سال آتی بسیار مهم برشمرد و گفت: مردم هرمزگان برای تعیین سرنوشت خود مشارکتی حداکثری در انتخابات داشته باشند.

جادری با دعوت از مردم هرمزگان برای حضوری با شکوه و حداکثری در انتخابات عنوان کرد: امروز از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است که بی شک ملت بزرگ ایران در این روز حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی از اصول اساسی و بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران است که این اصل بنیادین در طول بیش از ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با برگزاری انتخابات انعکاس یافته و محقق شده است.

استاندار هرمزگان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تعیین سرنوشت و مسیر حرکت کشور در طول چهار سال آتی بسیار مهم برشمرد و افزود: از مردم شریف، مومن و انقلابی هرمزگان می خواهیم با مشارکت حداکثری در این انتخابات، حماسه ای دیگر خلق و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی همگام با مردم سراسر ایران اسلامی رقم بزنند.

جادری تصریح کرد: علاوه بر این دو انتخابات مهم، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه غرب استان هرمزگان نیز برگزار خواهد شد که از مردم شریف این منطقه نیز می خواهیم، همچون گذشته حضوری آگاهانه و حداکثری در این انتخابات داشته باشند.

وی گفت: با تلاش های ستاد انتخابات استان، تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت در هرمزگان فراهم شده و شعب اخذ رای در این روز آماده حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در سراسر استان هرمزگان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خلق خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..