تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در اسکای نیوز عربی

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی و نیز رسانه‌های عربی داشت.

آفتاب‌‌نیوز :

 اسکای نیوز عربی نوشت: بعد از رقابت سخت میان حسن روحانی، رییس جمهور ایران و ابراهیم رییسی کاندیدای دیگر و رقیب حسن روحانی صبح روز جمعه 29 اردی‌بهشت مردم ایران در حوزه‌های انتخاباتی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

اسکای نیوز در ادامه نوشت: سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در یکی از حوزه‌های انتخاباتی حضور یافت و پس از انداختن رأی‌ خود به صندوق گفت: همه ملت ایران در همان ساعات اولیه حضور یابند و در این انتخابات مهم شرکت کنند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: از میان چهار کاندیدای ریاست جمهوری ایران به نظر می‌رسد که حسن روحانی اصلاح‌طلب و ابراهیم رییسی اصولگرا بیش‌ترین شانس پیروزی را دارند.

به گزارش ایسنا،اسکای نیوز در پایان نوشت: انتخابات ریاست جمهوری ایران هم‌زمان با انتخابات شورای شهر و روستا برگزار شد و در شهرهای بزرگی هم‌چون تهران، اصفهان و مشهد بیش‌ترین رقابت‌ها دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در اسکای نیوز عربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..