تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچارهم ‌رضائیان را برای سپاهان نخواست

سرپرست تیم سپاهان اصفهان، مذاکره این باشگاه با بازیکن اخراجی فصل پیش پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ باشگاه اصفهانی بعد از تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار به دنبال جذب بازیکنان مدنظر این مربی کروات و بستن تیمی در قامت قهرمانی است. هر چند کرانچار به کرواسی بازگشته اما مسئولان باشگاه با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند.

یکی از بازیکنانی که این روزها سر و صدای زیادی پیرامون او و تیم جدیدش مطرح شده، رامین رضائیان است. این ملی پوش فوتبال ایران بعد جدایی از پرسپولیس مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته و از استقلال و سپاهان به عنوان دو مشتری اصلی رضائیان نام برده می شود.

مهدی اخوان دراین باره عنوان کرد: رامین رضائیان در فهرست آقای کرانچار نبوده و ما هم هیچ مذاکره ای با وی نداشته‌ایم. در حال حاضر باشگاه با چند بازیکن مذاکره کرده است اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده و نمی توانیم نامی از کسی ببریم. با این حال فکر می کنم تا پایان هفته، بازیکنانی که به سپاهان پیوسته اند، معرفی شوند.

سرپرست سپاهان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد احسان حاج صفی تمدید می شود، گفت: احسان اگر در ایران باشد، فقط برای سپاهان بازی می کند. احسان در مسافرت خارج از کشور بوده و به زودی با او مذاکره خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچارهم ‌رضائیان را برای سپاهان نخواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..