تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای محموله های گندم به سیلوهای خوزستان رسید

پای محموله های گندم به سیلوهای خوزستان رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سیاوش حسین پور، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 بیان کرد: تاکنون میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان سخت کوش خوزستان به رقم 1 میلیون 160هزار تن رسیده که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته 25درصد افزایش نشان می دهد.

وی ارزش این میزان گندم خریداری شده را 15هزار و 80 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: تاکنون 9 هزار و 335میلیارد ریال به حساب کشاورزان خوزستانی واریز شده است و بقیه مطالبات کشاورزان نیز در نزدیک ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

حسین پور اظهار کرد: خرید گندم به نرخ تضمینی بدون محدودیت زمانی و مکانی همچنان در سراسر استان ادامه دارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور، افزایش تعداد مراکز خرید را یکی از دلایل افزایش خرید گندم دانست و افزود: در سال های گذشته کمبود مراکز خرید تضمینی گندم باعث ورود دلالان به این عرصه می‌شد که افزایش تعداد مراکز خرید سبب شد گندم به موقع و در کمترین زمان خریداری و مطالبات پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده بهترین و مرغوب ترین گندم تولیدی کشاورزان خریداری و در سیلوهای استان ذخیره سازی شود.

سیاوش حسین پور اذعان داشت: همزمان با خرید تضمینی گندم ، 17هزار و 295تن دانه روغنی کلزا به نرخ تضمینی از کلزا کاران خوزستانی خریداری شده است.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای محموله های گندم به سیلوهای خوزستان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..