تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت فصل هفتم سریال New Girl تایید شد

کد خبر: ۵۳۴۷۰۷

۱۵  بازدید

ساخت فصل هفتم سریال New Girl که قرار است آخرین فصل این سریال باشد، تصویب‌ شد.

وب سایت سینما گیمفا: ساخت فصل هفتم سریال New Girl که قرار است آخرین فصل این سریال باشد، تصویب‌ شد. به همین دلیل طرفداران این سریال برای بهترین نمایش از فصل جدید سریال مورد علاقه‌شان لحظه‌ شماری می‌کنند. برخی سریال ها (مانند Last Man Standing،  Powerless و ۲ Broke Girls ) تولیدشان متوقف‌شد و برخی دیگر نیز (مانند Agent Of S.H.I.E.L.D و The Exorcist ) تصمیم  به ادامه ساخت سریال دارند اما در این بین سریال هایی بودند که مستثنا از این دو حالت هستند و قرار بود که تولیدشان متوقف‌شود اما بعد از مدتی تصمیم به ادامه ساخت سریال‌شان دادند؛ مانند سریال Timeless.

در واقع همه باید صبر‌ کنند تا ببینند که  آیا سریال مورد علاقه‌شان به خوبی ادامه پیدا‌ میکند یا اینکه تبدیل به یک دنباله ملال‌انگبر می‌شود. این انتظار با ساخت فصل جدید سریال New Girl برای هواداران به پایان‌ رسیده‌ است 

طبق گفته سایت Variety در فصل آخر این سریال نیز  زویی دشانل (Zooey Deschanel) نقش‌آفرینی می‌کند، گفته شده‌است که این فصل از سریال بر خلاف فصل‌های قبلی که بیش از ۲۰ قسمت داشتند، با هشت قسمت به عنوان کوتاه‌ترین فصل به نمایش گذاشته می‌شود. Variety همچنین عنوان کرده‌ است که فصل ششم این سریال به خوبی فصل های قبل ظاهر نشده‌ است و در حال حاظر اولویت استودیو Fox ساخت یک دنباله هیجان‌انگیزی برای این سریال لایو-اکشن و کمدی است.

اگر ساخت این سریال تلویزیونی دنبال نمی‌شد پایان آن در نقطه‌ی خوبی رقم می‌خورد چرا که فصل ششم پرونده هر شخصیت را بسته‌بود و حتی راز طولانی مدت آن را فاش ساخته‌بود یعنی نام نخست اشمیت. هرچند پایان یافتن این سریال محتمل می‌نمود-زیرا نشانه های آن آشکار شده‌بود-اما به روش سنتی و کلاسیک آخرین قسمت این سریال برای ساخت فصل جدید مجالی فراهم ساخت و از این رو درباره شخصیت‌ها و آن چه بر آن‌ها خواهد گذشت چیزهایی وجود‌ دارد که باید دید.

درسریال New Girl زویی دشانل (Zooey Deschanel ) نقش جس ( Jess) را که یک  معلم است ایفا می‌کند، و به کمک  بهترین دوستش Cece با بازیگری هانا سیمن (Hannah Simone) توانست منزلی را پیدا‌ کند. نیک با بازیگری جک جانسون (Jack Johnson ) که در فروشندگی ناکام بود، و اشمیت با بازیگری مکس گرینفیلد ( Max Greenfield ) کسی که خیلی در روابطش با دختران اعتماد به نفس داشت و همچنین کوچ با بازیگری دیمن وایانز (Demon Wayans Jr) به عنوان یک ورزش کار از خود راضی که در حال حاضر مربی بدن‌سازی است، هر سه در این سریال به عنوان شخصیت‌هایی بودند که جس (Jess) با آن ها رفت‌وآمد داشت.

ما در سرتاسر این سریال شاهد روابط بین خانواده‌ها، دوستان، شرکا، ناکامی‌های زندگی و همچنین روابط سرد بین افراد بودیم که برای مخاطبین به تصویر کشیده‌ شده است، مانند آرزوی نیک (Nick) برای نوشتن یک رمان درباره‌ی زامبی ها موفقیتی که در سال پیش به آن دست یافت.

اگرچه این فصل کوتاه‌‌ترین فصل‌ خواهد‌ بود، اما ما می‌توانیم مطمین باشیم که این فصل برای این ‌که بتواند داستان هر شخصیت و هر زوج را به تصویر‌ بکشد، کفایت می‌کند. این فصل بر‌خلاف فصل قبل در مکانی غیر‌قابل پیش بینی اتفاق می‌افتد و خوشبختانه قرار است که به همان سبک طنز و بی‌همتای خود (که در فصل‌های قبل شاهدش بودیم) عرضه شود.

فصل جدید سریال New Girl از پاییز آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت فصل هفتم سریال New Girl تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..