تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری انتخابات در 124 شعبه در باغملک

برگزاری انتخابات در 124 شعبه در باغملکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مجید صالحی، سرپرست فرمانداری شهرستان باغملک در این خصوص گفت: از ساعات اولیه رای گیری صف های طولانی مردم برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای شهرستان باغملک تشکیل شد.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم در شعب اخذ رای این شهرستان برای رفاه حال رای دهندگان فراهم است و مردم در گروه های سنی مختلف برای شرکت در انتخابات حضور یافته اند.

صالحی با اشاره به تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان اظهار داشت: 943 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای باغملک ثبت نام کردند که از این تعداد 14 نفر انصراف و 57 نفر رد صلاحیت شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان باغملک اذعان کرد: 141 نفر در 4 شهر باغملک، میداوود، قلعه تل و صیدون این شهرستان در انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد چهار نفر انصراف دادند و 137 نفر تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری انتخابات در 124 شعبه در باغملک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..