تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کمیته فنی IZSF با حضور عوامل تیم ها در باکو

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، کمیته فنی IZSF با حضورمهرعلیزاده، اعضاء کمیته فنی و مربیان تیم های ورزش زورخانه ای، جهت یادآوری نکات فنی و قرعه کشی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور رئیس و مشاور عالی فدراسیون جهانی(IZSF) برگزار شد، در ابتدا مهرعلیزاده با خیر مقدم به تیم های حاضر در مسابقات، ابراز امیدواری کرد که ورود ورزش زورخانه ای برای اولین بار به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بتواند زمینه حضور این ورزش 3000 ساله به بازی های آسیایی و المپیک را هموار سازد.

در ادامه، محمد خوشجان رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی به ذکر نکات فنی مسابقات پرداخت و آخرین تغییرات فنی را بازهم برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

دررپایان جلسه فنی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی آیین نامه پیشنهادی فدراسیون ملی ج.ا.ا توسط  جوهری رئیس فدراسیون ایران، به مسئولان IZSFتقدیم شد.

حضور ورزشکاران و مسولین ایرانی پای صندوق رای در باکو

رييس فدراسيون جهاني ورزش هاي زورخانه اي و كشتي پهلواني ، اعضاي كادر فني و ورزشكاران رشته دووميداني جمهوري اسلامي ايران، بازيكنان تيم ملي بوكس و همراهان كاروان كشورمان در بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي صبح امروز با حضور در سفارت ايران در باكو، آراي خود را براي انتخاب رييس جمهور به صندوق انداختند.

دكتر محسن مهرعليزاده، رييس فدراسيون جهاني ورزش هاي زورخانه اي و كشتي پهلواني در حاشيه اين برنامه گفت: حضور پرشور ايرانيان ساكن آذربايجان نشانه اميدواري، اعتماد و تعصب به نظام پرشكوه جمهوري اسلامي است. مردم كشورمان قصد دارند آينده پرشكوه كشورمان را تداوم ببخشند و اين حضور چشمگير، نمادي از همين اهتمام است.

بهرام افشارزاده ، مشاور اجرايي فدراسيون جهاني نيز با تجليل از استقبال مردم از حضور پاي صندوق هاي راي گفت: امروز مردم ايران يك بار ديگر علاقه شان به كشور و نظام را نشان دادند. حضور چندين ساعته در صف راي نشان داد كه مردم خوب كشورمان در هر نقطه جهان، ايمان قلبي شان به همبستگي ملي را از دست نمي دهند.  

گفتني است ، سفارت ايران در آذربايجان از ساعاتي قبل شاهد حضور ايرانيان زيادي بود به نحوي كه صف چندصدمتري تا ساختمان ورودي حوزه كسب راي ، خبرنگاران و عكاس هاي خارجي را به محل سفارت كشانده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کمیته فنی IZSF با حضور عوامل تیم ها در باکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..