تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دستجمعی هنرمندانی که در مدرسه شهدای رسانه رای دادند

عکس دستجمعی هنرمندانی که در مدرسه شهدای رسانه رای دادند

فرهنگ > سینما - هدیه تهرانی، مجید مظفری و دخترش نیکی و پرستو گلستانی از جمله هنرمندانی بودند که در حوزه مدرسه شهدای رسانه در بلوار کریمخان رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام پاوه‌نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار دیگر هنرمندان از جمله هدیه تهرانی، مجید مظفری و دخترش نیکی و پرستو گلستانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «الهام كردا، شيوا اردوئی، ماريا حاجيها، پرستو گلستانی، هديه تهرانی، نيكی مظفری، مجيد مظفری، حسين زمان، حجت عليخانی، رضامولائی، پريسا قهرمانی، نازنين بياتی، مهيار عليزاده در حوزه مدرسه شهدای رسانه واقع در خيابان كريمخان.»

57242 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دستجمعی هنرمندانی که در مدرسه شهدای رسانه رای دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..