تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون رسانه ملی از ستاد انتخابات امور استان‌های صدا و سیما

بازدید معاون رسانه ملی از ستاد انتخابات امور استان‌های صدا و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما؛ دکتر علی دارابی در نخستین ساعات شروع اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در ستاد انتخابات این معاونت، از نزدیک روند پوشش سراسری و گزارش‌های مربوط به حماسه بزرگ ملت ایران را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین در ادارات کل صداها، نظارت و برنامه‌ریزی، مركز سيماي استان ها و شبکه «شما» نیز حضور یافت تا اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده برای پوشش گسترده این دوره از انتخابات را بررسی کند.

دکتر دارابی در جریان این بازدید‌ها با بیان اینکه 29 اردیبهشت امسال هم از آن روزهایی است که مردم ما حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد گفت: 29 اردیبهشت امسال روزی دیگر برای نمایش اقتدار، استقلال و آزادي است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: امروز روز حماسه است و ٤٠ شبكه راديويي، ٣٣ شبكه استاني به همراه شبكه شما آمدند تا روایت‌گر این شکوه و اقتدار باشند.

وی افزود: مردم اقصی نقاط کشورمان نیز بار دیگر رأی آری به نظام اسلامی دادند و از آغازین لحظات فرآیند اخذ رأی در حوزه‌های منتخب حضور یافتند به طوری که تصاویر صف‌های طویل کسانی که شناسنامه‌ به دست آمده‌اند تا در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند، زینت‌بخش همه شبکه‌های استانی شده است.

دكتر دارابی با بیان اینکه مدیران و كاركنان مراکز مختلف صدا و سیمای استان‌ها نیز از صبح زود آماده انعكاس این حماسه‌آفرینی هستند عنوان کرد: نخستین تصاویر و گزارش از لردگان در استان چهار محال و بختیاری آن هم در ساعت 4 صبح مخابره شد؛ پرسنل رسانه ملی در جای جای این سرزمین نورانی، تا آخرین ثانیه‌های زمان قانونی اخذ رأی در شعب منتخب حاضر خواهند بود و حضور ملت ایران را منعكس می‌کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون رسانه ملی از ستاد انتخابات امور استان‌های صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..