تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتوریست لرستانی جایزه جهانی را کسب کرد

کاریکاتوریست لرستانی جایزه ویژه بخش کاریکاتور چهره یازدهمین دوره جشنواره جهانی Humo Deva 2017 کشور رومانی و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.
آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی اظهار داشت: جشنواره جهانی2017 Humo Deva کشور رومانی ازجمله جشنواره‌های مهم و معتبر است.وی افزود: این جشنواره برخلاف بقیه جشنواره‌ها بخش‌های تفکیک ‌شده ندارد و سه بخش کارتون، کارتون استریپ و کاریکاتور چهره با هم داوری می‌شود که تنها یک نفر در بخش چهره برنده اعلام می‌شود.
کاریکاتوریست لرستانی با اشاره به اینکه سطح کارهای ارائه ‌شده به این جشنواره بالا بود، تصریح کرد: موضوع این جشنواره ارائه بهترین آثار در سال 2016 و 2017 بود. وی بیان کرد: سهم ایران در فینال 25 اثر بود که نماینده چهار اثر آن بودم و در حضور بهترین‌های کاریکاتور چهره دنیا توانستم تنها برنده کاریکاتوریست چهره این جشنواره باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتوریست لرستانی جایزه جهانی را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..