تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه‌کشی رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد

چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی-باکو؛

قرعه‌کشی رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی انجام شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما به باکو. قرعه کشی چهار وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی عصر امروز برگزار شد و آزادکاران ایران حریفان خود شناختند.

 نتایج وزن کشی کشتی گیران کشورمان به این شرح است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل پور در 

دور اول به مصاف رجب منیر آکتاس از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان البهجا از مراکش و امیرتایف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. 

حاجی علی اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در گروه مسعود اسماعیل پور حضور دارد و به احتمال بسیار فراوان در مرحله نیمه نهایی با اسماعیل پور روبرو خواهد شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با سوربون عبدالخائف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان عباس از پاکستان و اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان پیکار می کند در این وزن ۱۱ کشتی گیر حضور دارند.

 آدام باتیروف (روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین نیز در گروه حسین خانی قرار دارد و در صورت حضور حسین خانی در مرحله نیمه نهایی به احتمال فراوان با این کشتی گیر مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۴ نفر شرکت کرده اند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با بهادر کودیروف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به احتمال فراوان با شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده در دور نخست با زمان انور از پاکستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان و الکراد از سوریه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۸ کشتی گیر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۱۰:۳۰ فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه‌کشی رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..