تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال بازگشت به خانه خلاصه داستان و عکس های سریال بازگشت به خانه

سریال بازگشت به خانه

در این مطلب خلاصه داستان تمام قسمت های سریال بازگشت به خانه و عکس های بازیگران سریال بازگشت به خانه را مشاهده می کنید.

داستان تمام قسمت های سریال بازگشت به خانه و عکس های سریال

سریال بازگشت به خانه محصول سال 2006 کشور ترکیه است و در سایت Imdb نمره متوسط .8 را کسب کرده است.

بازیگران : Dilsad Çelebi, Cansel Elcin, Tardu Flordun, Ipek Erdem, Merve Oflaz

خلاصه اولیه داستان سریال بازگشت به خانه:

پینار دختری هست ک از پدرش ارثیه براش مونده و فرشاد هم شوهر پیناره و الیف هم دخترشون. جانان دوست صمیمی پینار بود ک با فرشاد (شوهر پینار) میریزه رو هم و وقتی پینار اونارو با هم میبینه فرشاد میزنه تو سرش و بیهوش میکنه و به کمک ی پلیس و یکی دیگه از دوستاش صحنه سازی میکنن ک مثلا پینار افتاده تو دریا ولی یوسف نجاتش میده و یکی ب اسم وداد ک دوست خانوادگی پینار هست بهش کمک میکنه و صورت پینارو عمل میکنه و پینار تبدیل ب لیلا میشه و میاد تا دخترشو و انتقامشو بگیره.
برای اینکار هم با نقش لیلا خودشو خواهر پینار و خاله الیف معرفی میکنه و در این صورت اموال فرشاد هم تو خطر میفته. یکی دیگه از اتفاقات مهم اون شب اینکه ک برادر یوسف شاهد اون صحنه سازی بودن و مجبور میشن ک اونم بکشن. حالا بعد مدتها جسد اورهانو پیدا کردن و یوسف هم میخواد انتقام برادرشو بگیره..
حالا ببینیم چیا پیش میاد ….
پ.ن: جانان معشوقه فرشاده و هنوز ازدواج نکردن و در عین اینکه با فرشاد رابطه داره افروز رو هم داره




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال بازگشت به خانه خلاصه داستان و عکس های سریال بازگشت به خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..