تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت‌ها رعایت قوانین و ضوابط را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه انتخابات با شور و اشتیاق بسیار خوبی با حضور حداکثری و رعایت قوانین در حال برگزاری است، اظهار داشت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در بافق و مهریز داشتیم، میزان مشارکت مردم را بسیار خوب ارزیابی کردیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم روند مشارکت مردم تا پایان زمان برگزاری انتخابات ادامه پیدا کند و برگ زرینی بر دفتر تاریخ درخشان انقلاب اسلامی افزوده شود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس بیان کرد: به نظر می رسد مشارکت مردم از دوره های قبل بهتر بود و اینطور احساس می شد که احساس مسئولیت بیشتری می کنند چون مناظره ها آگاهی بیشتری به مردم داده و مردم ترغیب شده اند و با اشتیاق بیشتری در انتخابات شرکت کرده اند.

صباغیان در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد اولویت هایی که باید مدنظر دولت باشد، خاطرنشان کرد: اگر دولت ها به قانون پای بند باشند خود به خود همه خواسته های ما محقق خواهد شد و به اهداف خود خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از ضعف هایی که دولت های ما دارند، عدم رعایت قوانین است که مجلس می تواند در این زمینه بسیار اثرگذار عمل کند.

صباغیان عنوان کرد: برنامه های بالادستی نیز اگر در راس برنامه های دولت باشد، خود به خود بسیاری از مشکلات مردم را رفع می کند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس بیان کرد: دولت ها باید مکلف شوند که از قوانین پیروی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت‌ها رعایت قوانین و ضوابط را در اولویت قرار دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..