تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفان جونز 34 ساله اهل منطقه " کمبریج شر " با شجاعت بی نظیرش مانع غرق شدن و مرگ یک زن جوان در نزدیکی محل زندگی پدرش شد. این زن هنگامی که شب در حوالی آن منطقه مشغول رانندگی بود ناگهان به داخل یک کانال پر از آب سقوط کرد. استفان نیز به همراه خانواده اش  همان شب مهمان خانواده پدرش بودند. وی با شنیدن فریادهای ملتمسانه این زن که در آخرین لحظات به زیر آّب رفتن خودرو  کمک می خواست بلافاصله خود را به محل حادثه رساند و توانست جان وی را نجات دهد. نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر 

وی در این خصوص گفت : " با شنیدن صداهای این زنگ که کمک می خواست خود را به محل حادثه رساندم. بدون لحظه ای فکر کردن به داخل آب پریدم و سعی کردم تا درب های خودرو را باز کنم. خودور به داخل آب رفته بود و نمی دانستم که قربانی دقیقا در کجای خودرو حضور دارد. به امید اینکه بتوانم کسی را پیدا کنم فقط دست هایم را  زیر آب در داخل خودرو حرکت می دادم. ناگهان این زن را پیدا کردم و بلافاصله وی را از آب بیرون کشیدم.

نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر 

در حالیکه که استفان لحظات ملتهبی را تجربه می کرد، همسرش به پلیس زنگ زد و بلافاصله 3 خودروی آتشنشانی، 10 خودوری پلیس و 2 آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند. همچنین آمبولانس هوایی نیز برای کمک فوری به محل حادثه فرا خوانده شد.

گفتنی است؛ پلیس با تحسین کار استفان، این راننده زن را بدلیل مشوک بودن به استفاده از مشروبات الکلی در حین رانندگی بازداشت کرد.

نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر 

 

نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات زن جوان لحظاتی پیش از غرق شدن + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..