تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۰ میلیون دلار؛ قیمت تابلوی یک هنرمند که در ۲۷سالگی درگذشت

۱۱۰ میلیون دلار؛ قیمت تابلوی یک هنرمند که در ۲۷سالگی درگذشت

فرهنگ > تجسمی - مهر نوشت: یک تابلوی بدون نام از ژان میشل باسکیا، هنرمند آمریکایی روز پنجشنبه 18 می 2017 (28 اردیبهشت 1396) با ثبت رکوردی جدید به قیمت ۱۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در نیویورک به فروش رسید.

تابلو بدون نام ِ ژان میشل باسکیا، هنرمند آمریکایی که یک متر و ۸۳ سانتی متر طول و یک متر و ۷۳ سانتی متر عرض دارد، توسط یک مجموعه‌دار ژاپنی به نام یوساکو مائزاوا به قیمت ۱۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خریداری شد.

رکورد قبلی فروش اثری از ژان میشل باسکیا در ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی به قیمت ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به ثبت رسیده بود. خریدار آن اثر هنری نیز مائزاوا بود. به این ترتیب او اکنون صاحب دو مورد از گران قیمت‌ترین آثار ژان میشل باسکیا است.

قیمت پایه تابلویی که روز پنجشنبه 18 می 2017 (28 اردیبهشت 1396) به فروش رسید، ۵۷ میلیون دلار تعیین شده بود. یوساکو مائزاوا از قصد خود برای انتقال این تابلو به موزه‌ای در محل تولدش در چیبا در شرق ژاپن خبر داده است.

ژان میشل باسکیا در سال ۱۹۸۸ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت. او که در هنگام مرگ ۲۷ سال داشت، اکنون به یکی از مهمترین چهره‌های هنر معاصر تبدیل شده است.

242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۰ میلیون دلار؛ قیمت تابلوی یک هنرمند که در ۲۷سالگی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..