تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمکت طلایی در انتظار آرژانتین

سمپائولی که هم اکنون هدایت باشگاه سوییا اسپانیا را به عهده دارد، روز یکشنبه و پس از پایان فصل جدید لالیگا، به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین آغاز می کند.
مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین که اکنون تیمشان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی با ایستادن در رتبه پنجم شرایط سختی برای رسیدن به روسیه دارد، «ادواردو بائوسا» را از کار برکنار و «خورخه سامپائولی» را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.
سامپائولی که با کسب موفقیت های متوالی با تیم ملی شیلی و عملکرد تحسین برانگیز در جام جهانی 2014 و قهرمانی کوپا آمریکا، نامی برای خود دست و پا کرد، همچنین اعلام کرد که «مائورو ایکاردی» مهاجم و کاپیتان باشگاه اینترمیلان باید در تیم ملی آرژانتین حضور یابد.
این مهاجم گلزن و جوان در دو سال گذشته و خلاف انتظار جایی در این تیم نداشت که این مساله با اعتراض مردم فوتبال دوست آرژانتین روبرو شده بود.
همچنین حضور «پابلو آیمار» که یکی از بهترین هافبک های ادوار مختلف تیم ملی آرژانتین است، در کنار سامپائولی می تواند دوباره آلبی سلسته را با تفکراتی جدید در کادرفنی در مسیر موفقیت قرار دهد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**3783**
خبرنگار: امیر میرزاییان انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمکت طلایی در انتظار آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..