تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر رای تیری به سمت دشمنان کشور است

هر رای تیری به سمت دشمنان کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام جواد طاهری در نخستین ساعات اخذ رای افزود: مومنین و ایرانیان با افتخار شرکت کرده و کسانی که گرفتار نیستند سریعتر به پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: تاثیر رای در کشورهای همسایه، کشورهای جهان اسلام، حتی آزاد اندیشانی که در اطراف ما نیستند و در اکثر نقاط عالم زندگی می‌کنند نشانه‌ای از کسانی می‌باشند که جمهوری اسلامی را دوست دارند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: به پای صندوق‌های رای آمده ایم تا با حضورمان با هرکسی که در مقابلمان با جمهوری اسلامی مخالف است مقابله کنیم.

وی اذعان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوقهای رای باعث نشاط و شادابی و بقا انقلاب است و از این جهت استکبار ستیزی، معصیت گریزی و مقابله با دشمنان است.

امام جمعه شهرستان تربت جام در پایان عنوان نمود: با هر یک از آرا مردم آجری برای دیوار محکم و بلند جمهوری اسلامی قرار می‌دهیم و برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه به پای صندوق‌های رای خواهیم آمد.
انتهای پیام//م. ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر رای تیری به سمت دشمنان کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..