تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت شعبات و خیابان‌ها را برای برگزاری انتخاباتی سالم برقرار می‌کنیم

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1396/02/29 شناسه خبر: 1109259

سرهنگ فرهنگ نوروزی گفت: تمامی نیروها، آموزش‌های لازم را برای مقابله با خطر دیده‌اند و امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرهنگ فرهنگ نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور، از مدت‌ها قبل امنیت انتخابات در شهرستان تبریز اتخاذ شده است.

وی افزود: با عنایت خداوند، نیروهای انتظامی از صبح زود در شعب اخذ رأی گیری آماده شدند و تمامی آموزش‌های لازم در این افراد برای مواجه با خطر ارائه‌شده است تا انتخاباتی سالم و با شکوه در شهرستان تبریز اتفاق افتد.

فرمانده نیروی انتظامی تبریز ضمن اعلام از عدم وجود هیچ خطری تا به امروز در حوزه انتخابات تأکید کرد: تا به امروز هیچ خطری که انتخابات تبریز را تهدید کند، رخ نداده است و هستند نیروهایی که از پاسی شب تا به اتمام رسیدن انتخابات در خیابان‌ها حضور خواهند داشت و تمامی خطرات را رصد خواهند کرد.

وی در پایان بیان داشت: نیروهای انتظامی در دوسته فعالیت می‌کنند که عده‌ای امنیت خیابان‌ها و عده‌ای امنیت شعبات اخذ رأی را به وجود می‌آورند تا انتخابی سالم در سطح تبریز رخ دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت شعبات و خیابان‌ها را برای برگزاری انتخاباتی سالم برقرار می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..