تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل فجیع پدر به دست پسر در عجب شیر

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1396/02/29 شناسه خبر: 1109165

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان عجب شیر از دستگیری فردی که در پی اختلاف با پدرش وی را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن نوقربانی در گفتگو با فرهنگ عجب شیر گفت: ساعت اولیه روز پنجشنبه در پی گزارش مفقودی پدرخانواده ای بر عدم حضور در ۲۴ ساعت گذشته بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان عجب شیر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و با دستور مقام قضایی وارد محل حادثه شدند.
دادستان عجب شیر افزود: در محل حادثه با جسد مرد۵۳ ساله که با ضربات متعدد چاقو(۲۷ضربه)به قتل رسیده بود،سریعا بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی و کارآگاهان ویژه قتل در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی و معاینه جسد جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان اعزام گردید.
وی افزود: بعد از بازجویی از خانواده مقتول، که در اول اظهاراتشان همراه با ضد و نقیض بود دختر خانواده طی اظهاراتی بیان داشت برادرش به خاطر مشکل مالی پدرشان را به قتل رسانده است.
وی گفت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اخذ پرینت ورودی و خروجی تلفن همراه قاتل طی یک عملیات ضربتی ،قاتل را که پسر ۱۶ ساله ی بود را دستگیر کردند که وی به جرم خود اقرار نمودند،تحقیقات در این مورد ادامه دارد .
نوقربانی افزود: این قتل به خاطر اختلافات خانوادگی بوده و هیچگونه انگیزه انتخاباتی در آن دخیل نمی باشد و از مردم خواست تا از دامن زدن به چنین شایعات بی اساسی خودداری نمایند.
دادستان انقلاب و عمومی عجب شیر از ماموران نیروی انتظامی،پزشک قانونی و اورژانس شهرستان کمال تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل فجیع پدر به دست پسر در عجب شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..